Sari la conținutul principal


Kaspersky protejează peste 400 de milioane de oameni și 240.000 de companii în lumea întreagă.

Suntem o companie de securitate cibernetică privată internațională a cărei companie holding își are sediul în Regatul Unit.

Din 1997, am transformat informațiile noastre de securitate de vârf în protecție reală, asigurând siguranța clienților noștri și oferindu-le încrederea de a utiliza tehnologiile noastre de protecție atât în viața personală, cât și în afaceri.

Evaluăm în mod regulat eficiența tehnologiilor noastre în cadrul unor teste independente măsurabile pentru a controla calitatea acestora împotriva amenințărilor moderne. Rezultatele sunt luate în considerare în măsurătorile publice TOP3. Toate premiile și recunoașterile obținute de soluțiile Kaspersky pot fi găsite pe pagina Premii.

Premii și performanțe:

Valorile noastre

Principiile fundamentale care stau la baza pasiunii noastre pentru securitate și a devotamentului față de clienții noștri.

Suntem aici pentru tine
Nu pierdem niciodată din vedere oamenii cărora le sunt dedicate soluțiile noastre.
Suntem experți dedicați
Prin expertiza noastră tehnologică recunoscută, ne angajăm să vă oferim încredere și siguranță.
Suntem ingenioși și inventivi
Căutăm constant soluții noi inteligente și ne străduim să atingem pragurile cele mai înalte.
Suntem motivați de provocări
Ne provocăm în mod constant pe noi înșine și pentru a realiza ceea ce alții nu pot.

Misiunea noastră

Construim o lume mai sigură

Noi credem într-un viitor în care tehnologia îmbunătățește viețile tuturor.

Tocmai de aceea o securizăm, pentru ca toată lumea să beneficieze de oportunitățile nelimitate pe care le oferă

Eugene Kaspersky

CEO al Kaspersky

Află mai mult despre Eugene >

Echipa de conducere executivă

Dragan Davidović

Territory Manager pentru Europa de Est

Dragan Davidović

Territory Manager pentru Europa de Est
Dragan Davidović deține poziția de Territory Manager pentru Europa de Est din iunie 2022. El coordonează și conduce echipa Kaspersky din Europa de Est, care se ocupă de nevoile și solicitările unui portofoliu divers de clienți și este responsabil pentru dezvoltarea activităților de securitate cibernetică B2C, pe segmentul IMM-urilor și cel al companiilor mari, pe piețele Europei de Est.

Înainte de a se alătura Kaspersky în 2013, a ocupat diverse poziții de conducere și funcții în departamentele de vânzări ale unora dintre cele mai mari companii de distribuție din Balcani.

Brandurile importante ne recomandă

Indiferent de dimensiunea organizației tale, ești pe mâini bune.

„Soluția Kaspersky Lab a îndeplinit toate cerințele noastre tehnice și financiare. Am avut peste 25 de parametri tehnici care trebuiau respectați - iar Kaspersky Lab i-a îndeplinit pe toți”.
Rene Pisinger

Șeful departamentului Suport sistem, Ceska Televize

„Parteneriatul nostru cu Kaspersky se bazează pe inovație de ultimă generație. Printr-o colaborare strânsă, suntem capabili să dezvoltăm împreună soluții care să corespundă nevoilor noastre de securitate în continuă evoluție.”
Vittorio Boero

CIO Grupul Piaggio

„Kaspersky mi-a depășit așteptările prin caracteristicile lor și prin faptul că a ascultat nevoile noastre. Ne-au dat încredere în produs și în oamenii din spatele acestuia și ne-au permis să avem o rețea mai sigură”
Rashid AlNahlawi

Consultant securitate IT, Comitetul Olimpic din Qatar

O scurtă istorie a companiei Kaspersky

25 de ani care cuprind cele mai importante evenimente din industria securității cibernetice și istoria Kaspersky.

1989
Eugene Kaspersky începte lupta cu virușii
Eugene Kaspersky descoperă un virus numit Cascade.1704 pe calculatorul său de lucru, un model Olivetti M24, și programează primul său instrument de eliminare a virușilor.
1997
Este fondată Kaspersky Lab
Compania este înființată pe 26 iunie 1997.
1999
Primul birou deschis în străinătate
Primul birou Kaspersky Lab din străinătate se deschide în Marea Britanie.
2001
Apare o versiune fizică a Kaspersky
În Rusia, antivirusul Kaspersky se găsește pe PDA-urile Palm, Handspring și Sony.
2003
Expansiune internațională
Kaspersky Lab deschide birouri în Japonia, Germania, Franța, Spania, Italia și China. Alte birouri din Statele Unite și multe alte țări urmau să se deschidă în anii următori.
2004
Actualizări la fiecare oră
Kaspersky Lab este prima companie din lume care își actualizează bazele de date antivirus în fiecare oră.
2007
Kaspersky pentru companii
Este introdusă linia de produse pentru companii Kaspersky Open Space Security.
2008
Fondarea GReAT
Este fondată Echipa globală de cercetare și analiză.
2009
Prima conferință Security Analyst Summit
Kaspersky Lab organizează prima conferință pentru cercetători și analiști din toate colțurile lumii.
2009
Prima expediție în Antarctica
Are loc prima expediție în Antarctica sponsorizată de Kaspersky Lab. Această expediție a format o relație apropiată între Kaspersky Lab și pasiunea pentru călătorii.
2010
Parteneriat cu Formula 1
Kaspersky Lab și Scuderia Ferrari, o echipă din Formula 1, anunță primul lor parteneriat. Ulterior, avea să fie fondată echipa Kaspersky Motorsport.
2012
Ursul verde
Apare mascota noastră: un urs verde numit Midori Kuma. Mascota urma să viziteze Antarctica, precum și alte continente.
2013
Acord cu Interpol
Kaspersky Lab anunță cooperarea cu Interpol.
2013
Birou nou
Sediul central din Moscova se mută într-un birou nou. Câteva luni mai târziu, un elefant sculptat de Salvador Dali apare în birou.
2015
Implant cu biocip
Mai mulți angajați ai Kaspersky Lab și-au implantat biocipuri în mână pentru a înțelege avantajele și amenințările cu care se va confrunta omenirea când vine vorba de modificările corporale.
2016
Inițiativa No More Ransom
O inițiativă comună a celor de la Kaspersky Lab, Interpol și Intel Security: o campanie împotriva software-urilor de criptare de tip Trojan și a creatorilor acestora.
2017
Anunțarea sistemului de operare Kaspersky
Propriul nostru sistem de operare securizat, care se afla în dezvoltare de 11 ani, este gata. Va proteja infrastructura esențială împotriva tuturor amenințărilor, inclusiv a celor necunoscute.
2018
Inițiativa de transparență globală
Kaspersky Lab a lansat o inițiativă de transparență globală care reflectă angajamentul continuu al companiei privind asigurarea integrității și a credibilității produselor sale.
2019
Un nou brand
Kaspersky Lab devine Kaspersky, cu o misiune concentrată pe „Construirea unei lumi mai sigure”. Noul brand reflectă evoluția obiectivului comercial de la „securitate cibernetică” către un concept mai amplu, „imunitate cibernetică”.
2020
Sprijinirea comunității în timpul pandemiei
Kaspersky a susținut instituții medicale prin oferirea de licențe gratuite pentru produsele de securitate endpoint pentru spitale și clinici din toată lumea, contribuind de asemenea la mai multe inițiative.
2021
O companie de securitate cibernetică cu 24 de ani de istorie
Astăzi, Kaspersky este una dintre cele mai mari companii private de securitate cibernetică din lume. Ne mândrim cu dezvoltarea unei securități de top la nivel mondial care ne protejează atât pe noi, cât și pe clienții noștri de potențialele pericole.